Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multimodalny charakter komunikacji w nauczaniu języka włoskiego : scenariusze zajęć

Tytuł:
Multimodalny charakter komunikacji w nauczaniu języka włoskiego : scenariusze zajęć
Autorzy:
Krawczyk, Justyna
Borczyk, Eliza
Temat:
Nauczanie języków obcych
Język włoski
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2025, nr 1, s. 101-102.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01168caa#a2200217#i#4500
001 0833600438795
003 CIECH 002
005 20250603084200.5
008 250602s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Krawczyk, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Multimodalny charakter komunikacji w nauczaniu języka włoskiego : %b scenariusze zajęć / %c Justyna Krawczyk, Eliza Borczyk.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2025/03/31/pdmxw1/jows-1-2025-online.pdf
500 %a Na s. 103-109 załączono scenariusze zajęć.
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Język włoski
655 9 %a Scenariusz zajęć
700 1 # %a Borczyk, Eliza. %e Autor
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2025, nr 1, s. 101-102.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600438795 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (02/06/2025) %d mb (02/06/2025) %c mb (02/06/2025 ; 040, 100-, 100+, 245, 500+, 650-, 650+, 655+, 700+, 773) %c mb (03/06/2025 ; 245, 500)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies