LDR |
|
|
01997cam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0833600437940 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20250509133707.4 |
008 |
|
|
200828s2020####pl#a###d#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/27662 |
020 |
|
|
%a 9788375177374 |
040 |
|
|
%d BPMLA %e PNN |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 372.851 |
080 |
# |
|
%a 372.853 |
245 |
0 |
0 |
%a Tablice : %b matematyka, fizyka / %c [autorzy: Beata Prucnal, Piotr Gołąb, Piotr Kosowicz, Alicja Nawrot (tablice matematyczne), Alicja Nawrot (tablice fizyczne)]. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Greg, %c [2020]. |
300 |
|
|
%a 152 strony : %b ilustracje ; %c 21 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły średnie |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy. |
500 |
|
|
%a Na stronie tytułowej: Przejrzysty układ, niezastąpione na lekcji i w domu, zgodne z potrzebami uczniów i wymaganiami nauczycieli. |
650 |
|
9 |
%a Fizyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
655 |
|
9 |
%a Kompendia i repetytoria |
655 |
|
9 |
%a Tablice i wzory |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Fizyka i astronomia |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Prucnal, Beata %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Gołąb, Piotr %c (matematyk) %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Kosowicz, Piotr %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Nawrot, Alicja %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Greg %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600437940 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7517-737-4 |
980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
980 |
|
|
%a 372.853 %y Nauczanie fizyki |
981 |
1 |
|
%a 372.851:372.853 |
999 |
|
|
%b BT (09/05/2025) %c BT (09/05/2025 ; 000, 020, 035-, 040-, 040+, 080+, 245, 260, 336-, 337-, 338-, 655+, 700-, 920, 980+, 981+) %d BT (09/05/2025) %c BT (09/05/2025 ; 040, 500+) %r 2020 |