Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja stacjonarna w lustrze czasu : oceny pozytywne i negatywne edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach uczniów klas czwartych

Tytuł:
Edukacja stacjonarna w lustrze czasu : oceny pozytywne i negatywne edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach uczniów klas czwartych
Autorzy:
Nowosielska, Edyta
Koterwas, Agnieszka
Temat:
Zogniskowany wywiad grupowy
Uczniowie szkół podstawowych
Nauczanie początkowe
Nauczanie na odległość
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2025, nr 1, s. 32-43.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01063caa#a2200229#i#4500
001 0833600437716
003 CIECH 002
005 20250506121443.3
008 250506s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Nowosielska, Edyta. %e Autor
245 1 0 %a Edukacja stacjonarna w lustrze czasu : %b oceny pozytywne i negatywne edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach uczniów klas czwartych / %c Edyta Nowosielska, Agnieszka Koterwas.
504 %a Bibliografia na stronach 41-43.
650 9 %a Zogniskowany wywiad grupowy
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Nauczanie na odległość
655 9 %a Raport z badań
700 1 # %a Koterwas, Agnieszka. %e Autor
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - %w (CIECH 002)0831900170503 %g 2025, nr 1, s. 32-43.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600437716 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (06/05/2025) %d a_s (06/05/2025) %c a_s (06/05/2025 ; 000, 040, 504+, 700+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies