Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak planować wsparcie terapeutyczne dzieci z spektrum autyzmu i ich rodziców w kontekście relacji rówieśniczych?

Tytuł:
Jak planować wsparcie terapeutyczne dzieci z spektrum autyzmu i ich rodziców w kontekście relacji rówieśniczych?
Autorzy:
Wirażka, Anna
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Rodzice
Komunikacja społeczna
Terapia
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies