Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak planować wsparcie terapeutyczne dzieci z spektrum autyzmu i ich rodziców w kontekście relacji rówieśniczych?

Tytuł:
Jak planować wsparcie terapeutyczne dzieci z spektrum autyzmu i ich rodziców w kontekście relacji rówieśniczych?
Autorzy:
Wirażka, Anna
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Rodzice
Komunikacja społeczna
Terapia
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna w Praktyce.- 2025, nr 3/4, s. 42-47.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00827naa#a2200193#i#4500
001 0833600437570
003 CIECH 002
005 20250429121842.0
008 250429s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Wirażka, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Jak planować wsparcie terapeutyczne dzieci z spektrum autyzmu i ich rodziców w kontekście relacji rówieśniczych? / %c Anna Wirażka.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Terapia
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna w Praktyce.- %w (CIECH 002)0833600437549 %g 2025, nr 3/4, s. 42-47.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600437570 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (29/04/2025) %d a_s (29/04/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies