Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne : jak je prowadzić, żeby były efektywne

Tytuł:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne : jak je prowadzić, żeby były efektywne
Autorzy:
Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna
Temat:
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Diagnoza
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna w Praktyce. - 2025, nr 3/4, s. 14-18.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00810naa#a2200181#i#4500
001 0833600437558
003 CIECH 002
005 20250429112946.7
008 250429s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne : %b jak je prowadzić, żeby były efektywne / %c Justyna Kapuścińska - Kozakiewicz.
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Diagnoza
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna w Praktyce. - %w (CIECH 002)0833600437549 %g 2025, nr 3/4, s. 14-18.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600437558 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (29/04/2025) %d a_s (29/04/2025)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies