Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Akceleratory nauki w Microsoft Teams, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga uczniom i nauczycielom

Tytuł:
Akceleratory nauki w Microsoft Teams, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga uczniom i nauczycielom
Autorzy:
Grześlak, Michał
Wierzbicki, Janusz S
Temat:
Sztuczna inteligencja
Nauczyciele
Uczniowie
Szukaj w:
W Cyfrowej Szkole. - 2025, nr 1, s. 26-32.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00858caa#a2200193#i#4500
001 0833600435233
003 CIECH 002
005 20250227093335.6
008 250226s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Grześlak, Michał. %e Autor
245 1 0 %a Akceleratory nauki w Microsoft Teams, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga uczniom i nauczycielom / %c Michał Grześlak, Janusz S. Wierzbicki.
650 9 %a Sztuczna inteligencja
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
700 1 # %a Wierzbicki, Janusz S. %e Autor
773 0 # %i // %t W Cyfrowej Szkole. - %w (CIECH 002)0833000346357 %x 2545-1367 %g 2025, nr 1, s. 26-32.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600435233 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (26/02/2025) %d a_s (26/02/2025) %c a_s (27/02/2025 ; 000, 040)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies