Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Object-based learning w edukacji języków rzadziej nauczanych : spojrzenie uczących się i nauczycieli

Tytuł:
Object-based learning w edukacji języków rzadziej nauczanych : spojrzenie uczących się i nauczycieli
Autorzy:
Žák-Caplot, Katarzyna
Temat:
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Muzea
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2024, nr 4, s. 93-99.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01132caa#a2200205#i#4500
001 0833600434042
003 CIECH 002
005 20250122094829.7
008 250122s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Žák-Caplot, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Object-based learning w edukacji języków rzadziej nauczanych : %b spojrzenie uczących się i nauczycieli / %c Katarzyna Žák-Caplot.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2025/01/09/7ebmtv/jows-4-2024-online-new.pdf
500 %a Na s. 100-103 Scenariusz: "Wizyta w muzeum - poznajemy ekspozycję Muzeum Warszawy".
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Muzea
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2024, nr 4, s. 93-99.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600434042 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (22/01/2025) %d mb (22/01/2025) %c mb (22/01/2025 ; 040, 100-, 100+, 245, 500+, 650-, 650+, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.