LDR |
|
|
02115cam#a2200577#i#4500 |
001 |
|
|
0833600433483 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250114111431.6 |
008 |
|
|
241212s2024####pl#a###f#f####000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788383096452 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000005982651 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914566975605606 |
035 |
|
|
%a 991053128756905066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 376 |
100 |
1 |
|
%a Kolanko, Agnieszka %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Historyjki emocjonalno-społeczne z kartami pracy. %n 1 / %c Agnieszka Kolanko. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 63, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
385 |
|
|
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Wiek: 9-15 lat. |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
650 |
|
9 |
%a Uczucia |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600433483 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-645-2 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
981 |
1 |
|
%a 376(075.056.26/.36) |
999 |
|
|
%b bl (14/01/2025) %c bl (14/01/2025 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (14/01/2025) %r 2024 |