LDR |
|
|
02018cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833600432422 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250102122201.5 |
008 |
|
|
241230s2024####pl#aco#f#f###|001#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788301239213 %q (oprawa miękka) |
024 |
7 |
# |
%a 10.53271/2024.125 %2 doi |
035 |
|
|
%a (PL)b1000005993769 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914574590605606 |
035 |
|
|
%a 991053129616605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 37.01 |
080 |
# |
|
%a 371.3 |
245 |
0 |
0 |
%a Dydaktyka i jej paradygmaty : %b różnorodne światy szkoły / %c redakcja naukowa Dorota Klus-Stańska. |
246 |
3 |
0 |
%a Różnorodne światy szkoły |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN, %c 2024 |
300 |
|
|
%a XVIII, 401 stron : %b fotografie, ilustracje, portrety ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografie, netografie, wykaz aktów prawnych przy pracach. Indeks. |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele |
650 |
|
9 |
%a Szkoły |
650 |
|
9 |
%a Teoria nauczania |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
655 |
|
9 |
%a Praca zbiorowa |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Klus-Stańska, Dorota %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833600432422 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-23921-3 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.01 %y Podstawy wychowania i nauczania (materialne, teoretyczne, filozoficzne itd.). Pojęcia podstawowe. Cele wychowania |
980 |
|
|
%a 371.3 %y Metody i formy nauczania. Formy nabywania wykształcenia |
981 |
1 |
|
%a 37.01:371.3 |
999 |
|
|
%b bl (02/01/2025) %c bl (02/01/2025 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (02/01/2025) %r 2024 |