LDR |
|
|
04060cam#a2201021#i#4500 |
001 |
|
|
0833500432099 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250911200023.4 |
008 |
|
|
241223s2024####pl#ad########|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2024/26174 |
020 |
|
|
%a 9788382703115 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 37.011.2 |
080 |
# |
|
%a 37.064.2 |
080 |
# |
|
%a 371.212 |
080 |
# |
|
%a 376-056.26/.36 |
245 |
0 |
0 |
%a Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych. %n T. 1 / %c redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka, Grażyna Cęcelek. |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Difin, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 265, [1] strona : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a (Engram) |
504 |
|
|
%a Bibliografie, netografie i wykazy aktów prawnych przy pracach. |
520 |
8 |
|
%a W publikacji: metody pracy rozwijające myślenie uczniów, metoda odkrywanie przez dociekanie, dziecko jako współtwórca procesu edukacyjnego, teoria inteligencji wielorakich. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego (Skierniewice) |
546 |
|
|
%a Streszczenia w języku angielskim przy pracach. |
650 |
|
9 |
%a Autorytet |
650 |
|
9 |
%a Design thinking |
650 |
|
9 |
%a Diagnoza pedagogiczna |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się |
650 |
|
9 |
%a Edukacja |
650 |
|
7 |
%a Edukacja włączająca %2 |
650 |
|
9 |
%a Inteligencja |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje zawodowe |
650 |
|
9 |
%a Kreatywność |
650 |
|
9 |
%a Kształcenie |
650 |
|
9 |
%a Lockdown |
650 |
|
9 |
%a Metody aktywizujące (pedagog.) |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie na odległość |
650 |
|
7 |
%a Nauczanie on-line %2 |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele %x a uczniowie |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele nauczania początkowego |
650 |
|
9 |
%a Nierówności edukacyjne |
650 |
|
9 |
%a Oratoria (pedagog.) |
650 |
|
9 |
%a Pandemia Covid-19 (2020- ) |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika wczesnoszkolna |
650 |
|
9 |
%a Specjalne potrzeby edukacyjne |
650 |
|
9 |
%a Specyficzne trudności w uczeniu się |
650 |
|
9 |
%a Twórczość |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
650 |
|
9 |
%a Wartości |
650 |
|
9 |
%a Wolność |
650 |
|
7 |
%a Wychowanie %2 |
650 |
|
9 |
%a Zdolności |
653 |
# |
# |
%a Dostosowania edukacyjne |
653 |
# |
# |
%a Edukacja integracyjna |
653 |
# |
# |
%a Integracja |
653 |
# |
# |
%a Myślenie projektowe |
653 |
# |
# |
%a Talent |
653 |
# |
# |
%a Zdalna edukacja |
655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
655 |
|
9 |
%a Praca zbiorowa |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Stokowska-Zagdan, Elżbieta %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Woźnicka, Elżbieta %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Cęcelek, Grażyna %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Difin %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Engram |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500432099 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8270-311-5 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.011.2 %y Kompetencje. Umiejętności |
980 |
|
|
%a 37.064.2 %y Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole |
980 |
|
|
%a 371.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych szkół. Kategorie uczniów. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
980 |
|
|
%a 376-056.26/.36 %y Nauczanie niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo |
981 |
1 |
|
%a 37.011.2:37.064.2:371.212:376-056.26/.36 |
999 |
|
|
%b ps (23/12/2024) %d ps (23/12/2024) %c ps (23/12/2024 ; 020, 040, 080, 300, 490, 504, 520+, 650, 650+, 653+, 920) %c ps (23/12/2024 ; 650, 650+, 653, 653+, 655, 655+, 980, 981-, 981+) %r 2024 %c prolib (24/07/2025 ; 650) %c prolib (31/07/2025 ; 650) %c prolib (11/09/2025 ; 650) |