LDR |
|
|
02059cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0833500431246 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20241211123007.1 |
008 |
|
|
230201s2022####pl#a#####f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/3882 |
020 |
|
|
%a 9788383090931 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002836826 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913160970505606 |
035 |
|
|
%a 991053061572605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPZUL |
046 |
|
|
%k 2022 |
245 |
0 |
0 |
%a Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne : %b karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. %n Cz. 2 / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. |
246 |
3 |
0 |
%a Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. %n Cz. 2 |
250 |
|
|
%a Wydanie III. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 1 teka (158, [1] karta) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. |
650 |
|
9 |
%a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500431246 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-093-1 (oprawa miękka) |
999 |
|
|
%b sp (11/12/2024) %c sp (11/12/2024 ; 000, 040, 920) %r 2022 |