Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola warmińsko-mazurskich bajek ludowych w kształtowaniu tożsamości regionalnej uczniów klas I-III w perspektywie nauczycielek wczesnej edukacji

Tytuł:
Rola warmińsko-mazurskich bajek ludowych w kształtowaniu tożsamości regionalnej uczniów klas I-III w perspektywie nauczycielek wczesnej edukacji
Autorzy:
Lisowska, Kinga
Temat:
Bajki i baśnie
Wierzenia ludowe
Nauczanie początkowe
Edukacja regionalna
Świadomość regionalna
Warmia
Mazury
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2024, nr 7, s. 13-24.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01034caa#a2200229#i#4500
001 0833500431012
003 CIECH 002
005 20250617200748.4
008 241210s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Lisowska, Kinga. %e Autor
245 1 0 %a Rola warmińsko-mazurskich bajek ludowych w kształtowaniu tożsamości regionalnej uczniów klas I-III w perspektywie nauczycielek wczesnej edukacji / %c Kinga Lisowska.
650 9 %a Bajki i baśnie
650 9 %a Wierzenia ludowe
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Edukacja regionalna
650 7 %a Świadomość regionalna %2
651 9 %a Warmia
651 9 %a Mazury
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - %w (CIECH 002)0831900170503 %g 2024, nr 7, s. 13-24.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500431012 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (10/12/2024) %d mb (10/12/2024) %c mb (10/12/2024 ; 040, 100-, 100+, 245, 650-, 650+, 651+, 773) %c prolib (17/06/2025 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.