Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktyczne podejście do diagnozy i terapii dysharmonii rozwojowej u dzieci przedszkolnych

Tytuł:
Praktyczne podejście do diagnozy i terapii dysharmonii rozwojowej u dzieci przedszkolnych
Autorzy:
Stępień-Rejszel, Kamila Olga
Temat:
Asynchronia rozwojowa
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies