Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktyczne podejście do diagnozy i terapii dysharmonii rozwojowej u dzieci przedszkolnych

Tytuł:
Praktyczne podejście do diagnozy i terapii dysharmonii rozwojowej u dzieci przedszkolnych
Autorzy:
Stępień-Rejszel, Kamila Olga
Temat:
Asynchronia rozwojowa
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny
Szukaj w:
Wychowanie w Przedszkolu.- 2024, nr 6, s.13-20.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00791naa#a2200181#i#4500
001 0833500430864
003 CIECH 002
005 20241209115907.4
008 241209s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Stępień-Rejszel, Kamila Olga. %e Autor
245 1 0 %a Praktyczne podejście do diagnozy i terapii dysharmonii rozwojowej u dzieci przedszkolnych / %c Kamila Olga Stępień-Rejszel.
650 9 %a Asynchronia rozwojowa
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny
773 0 # %i // %t Wychowanie w Przedszkolu.- %w (CIECH 002)0831900171069 %g 2024, nr 6, s.13-20.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500430864 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (09/12/2024) %d a_s (09/12/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies