LDR |
|
|
02214cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833500430270 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20241203114743.8 |
008 |
|
|
240506s2024####pl#a###b#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2024/15059 |
020 |
|
|
%a 9788383094151 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003587101 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914010569205606 |
035 |
|
|
%a 991053106148305066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2024 |
080 |
# |
|
%a 372.3/.4 |
080 |
# |
|
%a 372.851 |
100 |
1 |
|
%a Martenka, Natalia %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Geometria sensoryczna : %b kreatywne karty pracy rozwijające zdolności matematyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym / %c Natalia Martenka ; [ilustracje: Joanna Remus-Duda]. |
246 |
3 |
0 |
%a Kreatywne karty pracy rozwijające zdolności matematyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a [92] karty : %b ilustracje ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Geometria |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Remus-Duda, Joanna %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500430270 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-415-1 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 372.3/.4 %y Treść i formy zajęć przedszkolnych oraz nauczania początkowego |
980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
981 |
1 |
|
%a 372.3/.4:372.851 |
999 |
|
|
%b bl (03/12/2024) %c bl (03/12/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (03/12/2024) %r 2024 |