Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) : charakter i efekty perswazyjne

Tytuł:
Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) : charakter i efekty perswazyjne
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Temat:
Handel elektroniczny
Internet
Komunikacja elektroniczna
Konsumenci
Perswazja
Wiarygodność
Zachowania konsumentów
Polska
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
9788323352693
9788323374749
ISRC/ISMN:
10.4467/K7474.14/23.23.17689
Opis fizyczny:
419, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02769cam#a2200685#i#4500
001 0833500429793
003 CIECH 002
005 20250617200706.1
008 230920s2023####pl#d#########|000#0#pol#c
015 %a UWD 2024/2910
020 %a 9788323352693 %q (oprawa miękka)
020 %z 9788323374749 %q (e-book)
024 7 # %a 10.4467/K7474.14/23.23.17689 %2 doi
035 %a (PL)b1000003017043
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913300981705606
035 %a 991053097265105066
040 %a SGH %c SGH %d SGH %d KR U %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002
046 %k 2023
080 # %a 316.772
080 # %a 366.1
080 # %a 077.5
100 1 %a Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata %e Autor
245 1 0 %a Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) : %b charakter i efekty perswazyjne %c Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2023.
300 %a 419, [1] strona : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 301-367.
536 %a Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Handel elektroniczny
650 9 %a Internet
650 7 %a Komunikacja elektroniczna %2
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Perswazja
650 9 %a Wiarygodność
650 9 %a Zachowania konsumentów
651 7 %a Polska %2
655 9 %a Monografia
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500429793 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-233-5269-3 (oprawa miękka)
920 %z ISBN 978-83-233-7474-9 (e-book)
980 %a 316.772 %y Rodzaje komunikacji
980 %a 366.1 %y Zachowanie się konsumenta. Edukacja konsumenta
980 %a 077.5 %y Media społecznościowe. Zjawiska social mediów
981 1 %a 316.772:366.1:077.5
999 %b bl (29/11/2024) %c bl (29/11/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (29/11/2024) %r 2023 %c prolib (17/06/2025 ; 651) %c prolib (17/06/2025 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 63928
Sygnatura:
M 316 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies