LDR |
|
|
02097cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0833500428639 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20241120112709.6 |
008 |
|
|
241120s2023####pl###########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/20288 |
020 |
|
|
%a 9788383096964 |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 376.2/.4 |
245 |
0 |
0 |
%a Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : %b realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny / %c Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska. |
250 |
|
|
%a Wydanie VII zaktualizowane. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 202 strony ; %c 24 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na okładce i stronie tytułowej: Wydanie zaktualizowane zgodne z nową podstawą programową. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 196-200. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
650 |
|
9 |
%a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) |
655 |
|
9 |
%a Program nauczania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Naprawa, Renata. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Tanajewska, Alicja. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Mach, Cecylia. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Szczepańska, Krystyna. %e Autor |
710 |
1 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500428639 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-696-4 |
980 |
|
|
%a 376.2/.4 %y Nauczanie osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo (upośledzonych) |
981 |
1 |
|
%a 376.2/.4 |
999 |
|
|
%b es (20/11/2024) %d es (20/11/2024) %c es (20/11/2024 ; 020, 040, 250, 260, 300, 500, 504, 920) %r 2023 |