Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofuj-My. Poznawanie przez dociekanie: filozoficzna innowacja pedagogiczna

Tytuł:
Filozofuj-My. Poznawanie przez dociekanie: filozoficzna innowacja pedagogiczna
Autorzy:
Jakoniuk, Renata
Temat:
Filozofia
Innowacje pedagogiczne
Nauczanie zintegrowane
Biblioteki szkolne
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies