Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofuj-My. Poznawanie przez dociekanie: filozoficzna innowacja pedagogiczna

Tytuł:
Filozofuj-My. Poznawanie przez dociekanie: filozoficzna innowacja pedagogiczna
Autorzy:
Jakoniuk, Renata
Temat:
Filozofia
Innowacje pedagogiczne
Nauczanie zintegrowane
Biblioteki szkolne
Szukaj w:
Biblioteka w Szkole.- 2024, nr 11, s. 20-21.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00800naa#a2200205#i#4500
001 0833500428592
003 CIECH 002
005 20241120094950.5
008 241120s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Jakoniuk, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Filozofuj-My. Poznawanie przez dociekanie: %b filozoficzna innowacja pedagogiczna / %c Renata Jakoniuk.
650 9 %a Filozofia
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
650 9 %a Biblioteki szkolne
655 9 %a Scenariusz zajęć
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole.- %w (CIECH 002)0831900169280 %g 2024, nr 11, s. 20-21.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500428592 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (20/11/2024) %d a_s (20/11/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies