LDR |
|
|
02243cam#a2200589#i#4500 |
001 |
|
|
0833500426350 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20241028113525.0 |
008 |
|
|
230801s2023####pl#a#####f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/26720 |
020 |
|
|
%a 9788367288156 %q (oprawa twarda) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002986857 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913282264705606 |
035 |
|
|
%a 991053080287405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d LUBL KUL %d WA N %d GD U %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 316.47 |
080 |
# |
|
%a 316.772 |
080 |
# |
|
%a 159.922.8 |
100 |
1 |
|
%a Stępień-Proszewska, Aneta %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak zrozumieć nastolatka / %c Aneta Stępień-Proszewska ; [redakcja merytoryczna Alicja Szwinta-Dyrda ; ilustracje Ola Szwajda]. |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Szczecin : %b Natuli dzieci są ważne, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 304, [4] strony : %b ilustracje ; %c 22 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 294-295. |
650 |
|
9 |
%a Dojrzewanie |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja interpersonalna |
650 |
|
9 |
%a Konflikt pokoleń |
650 |
|
9 |
%a Nastolatki |
650 |
|
9 |
%a Relacje międzypokoleniowe |
650 |
|
9 |
%a Rodzicielstwo |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie w rodzinie |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Szwinta-Dyrda, Alicja %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Szwajda, Aleksandra %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Dzieci są ważne Alicja Szwinta Dyrda %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500426350 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-67288-15-6 (oprawa twarda) |
980 |
|
|
%a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie. Stosunki między grupami a jednostkami |
980 |
|
|
%a 316.772 %y Rodzaje komunikacji |
980 |
|
|
%a 159.922.8 %y Psychologia młodzieży |
981 |
1 |
|
%a 316.47:316.772:159.922.8 |
999 |
|
|
%b bl (28/10/2024) %c bl (28/10/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (28/10/2024) %r 2023 |