Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Specyfika, możliwości i bariery zastosowania podejścia Design Thinking w edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Specyfika, możliwości i bariery zastosowania podejścia Design Thinking w edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Okraj, Zofia
Temat:
Innowacje pedagogiczne
Myślenie twórcze
Design thinking
Nauczanie początkowe
Szukaj w:
Edukacja Wczesnoszkolna. - 2024/2025, nr 1, s. 19-32.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00818naa#a2200205#i#4500
001 0833500425644
003 CIECH 002
005 20241021121337.6
008 241021s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Okraj, Zofia. %e Autor
245 1 0 %a Specyfika, możliwości i bariery zastosowania podejścia Design Thinking w edukacji wczesnoszkolnej / %c Zofia Okraj.
500 %a Bibliogr.
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Design thinking
650 9 %a Nauczanie początkowe
773 0 # %i // %t Edukacja Wczesnoszkolna. - %w (CIECH 002)0832900340378 %g 2024/2025, nr 1, s. 19-32.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500425644 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (21/10/2024) %d a_s (21/10/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.