Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Specyfika, możliwości i bariery zastosowania podejścia Design Thinking w edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Specyfika, możliwości i bariery zastosowania podejścia Design Thinking w edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Okraj, Zofia
Temat:
Innowacje pedagogiczne
Myślenie twórcze
Design thinking
Nauczanie początkowe
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies