Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej : tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Tytuł:
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej : tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Autorzy:
De Byl, Penny
Temat:
Grafika komputerowa
Grafika trójwymiarowa
Gry komputerowe
Matematyka
Programowanie (informatyka)
Rok wydania:
copyright 2024
Wydawca:
Gliwice : Helion
ISBN:
9788328908796
9781801077330
Opis fizyczny:
384 strony : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 63542
Sygnatura:
M 004 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies