LDR |
|
|
02035cam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0833500424929 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20241014200009.9 |
008 |
|
|
240321s2024####pl#a#####f###|001#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2024/19420 |
020 |
|
|
%a 9788382524833 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003553160 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913990958705606 |
035 |
|
|
%a 991053111679205066 |
040 |
|
|
%a MBPWR %c MBPWR %d MBPWR %d WR 16 %d KR U %d WA N %d GD U %d LUBL KUL %d ELBLAG M %e PNN %d BPZUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2021 |
100 |
1 |
|
%a Sheldon, Alice. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Dlaczego nie uczą nas tego w szkole? : %b nowe, zaskakująco proste podejście do życiowych wyzwań / %c Alice Sheldon ; przełożył Paweł Luboński. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a Why weren't we taught this at school? : %b the surprisingly simple secret to transforming life's challenges, %f 2021 |
246 |
3 |
0 |
%a Nowe, zaskakująco proste podejście do życiowych wyzwań |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Czarna Owca, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 231 stron : %b ilustracje ; %c 22 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronie 211. Indeks. |
650 |
|
9 |
%a Empatia |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja interpersonalna |
650 |
|
9 |
%a Porozumienie bez przemocy |
650 |
|
9 |
%a Potrzeba (psychologia) |
650 |
|
9 |
%a Słuchanie |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Rozwój osobisty |
700 |
1 |
# |
%a Luboński, Paweł %c (tłumacz) %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Czarna Owca %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500424929 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8252-483-3 %q (oprawa miękka) |
999 |
|
|
%b sp (14/10/2024) %c sp (14/10/2024 ; 100) %c sp (14/10/2024 ; 000, 020, 040, 920) %r 2024 |