LDR |
|
|
02022cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833500423105 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250617200659.4 |
008 |
|
|
240819s2023####pl#ad########|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788320825770 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 005.342 |
080 |
# |
|
%a 37.016:33 |
080 |
# |
|
%a 372.833 |
080 |
# |
|
%a 378 |
100 |
1 |
|
%a Kurczewska, Agnieszka %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Edukacja w zakresie przedsiębiorczości : %b w kierunku syntezy teorii, praktyki kształcenia i etyki / %c Agnieszka Kurczewska. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 252 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 233-249. |
521 |
8 |
|
%a Dla nauczycieli akademickich. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki |
650 |
|
9 |
%a Edukacja ekonomiczna |
650 |
|
9 |
%a Etyka biznesu |
650 |
|
9 |
%a Przedsiębiorczość |
650 |
|
9 |
%a Studenci |
650 |
|
9 |
%a Teoria nauczania |
651 |
|
7 |
%a Polska %2 |
655 |
|
9 |
%a Monografia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Gospodarka, ekonomia, finanse |
710 |
2 |
# |
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500423105 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-208-2577-0 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 005.342 %y Zarządzanie innowacyjne. Przedsiębiorczość |
980 |
|
|
%a 37.016:33 %y Nauczanie ekonomii |
980 |
|
|
%a 372.833 %y Nauczanie wiedzy ekonomicznej |
980 |
|
|
%a 378 %y Szkolnictwo wyższe |
981 |
1 |
|
%a 005.342:37.016:33:372.833:378 |
999 |
|
|
%b ps (19/08/2024) %d ps (19/08/2024) %c ps (19/08/2024 ; 020, 040, 080, 080+, 521+, 655-, 655+, 920, 980, 980+, 981-, 981+) %r 2023 %c prolib (17/06/2025 ; 651) |