LDR |
|
|
02087cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0833500422978 |
003 |
|
|
BPZUL |
005 |
|
|
20240816112444.2 |
008 |
|
|
240604s2024####pl###########|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2024/18193 |
020 |
|
|
%a 9788383095356 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003676264 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914031734005606 |
035 |
|
|
%a 991053109623205066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPZUL |
046 |
|
|
%k 2024 |
100 |
1 |
|
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Obliczanie i kodowanie : %b materiały na zajęcia rewalidacyjne i korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2024. |
300 |
|
|
%a 99, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
385 |
|
|
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Dla przedszkoli i szkół specjalnych, klas integracyjnych i oddziałów edukacyjno-terapeutycznych. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500422978 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-535-6 (oprawa miękka) |
999 |
|
|
%b JS (16/08/2024) %c JS (16/08/2024 ; 000, 040, 100+, 700-, 920) %r 2024 |