Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy dorośli też potrzebują feedbacku? : rola informacji zwrotnej z perspektywy dorosłego ucznia

Tytuł:
Czy dorośli też potrzebują feedbacku? : rola informacji zwrotnej z perspektywy dorosłego ucznia
Autorzy:
Szkop, Natalia
Temat:
Nauczanie języków obcych
Język angielski
Tutoring
Informacja zwrotna
Nauczanie dorosłych
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2024, nr 2, s. 43-48.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01079caa#a2200217#i#4500
001 0833500421997
003 CIECH 002
005 20240703122033.6
008 240703s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Szkop, Natalia. %e Autor
245 1 0 %a Czy dorośli też potrzebują feedbacku? : %b rola informacji zwrotnej z perspektywy dorosłego ucznia / %c Natalia Szkop.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2024/06/24/ewrgjj/jows-2-2024-online.pdf
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Język angielski
650 9 %a Tutoring
650 9 %a Informacja zwrotna
650 9 %a Nauczanie dorosłych
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2024, nr 2, s. 43-48.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500421997 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (03/07/2024) %d mb (03/07/2024) %c mb (03/07/2024 ; 040, 100-, 100+, 245, 650-, 650+, 700-, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies