Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poczucie własnej skuteczności jako wyznacznik sukcesu uczniów w procesie aktywizacji języka obcego

Tytuł:
Poczucie własnej skuteczności jako wyznacznik sukcesu uczniów w procesie aktywizacji języka obcego
Autorzy:
Styś, Kamila
Temat:
Nauczanie języków obcych
Uczenie się
Poczucie własnej skuteczności
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2024, nr 2, s. 19-27.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01020caa#a2200193#i#4500
001 0833500421986
003 CIECH 002
005 20240703115703.2
008 240703s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Styś, Kamila. %e Autor
245 1 0 %a Poczucie własnej skuteczności jako wyznacznik sukcesu uczniów w procesie aktywizacji języka obcego / %c Kamila Styś.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2024/06/24/ewrgjj/jows-2-2024-online.pdf
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Poczucie własnej skuteczności
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2024, nr 2, s. 19-27.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500421986 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (03/07/2024) %d mb (03/07/2024) %c mb (03/07/2024 ; 040, 100-, 100+, 245, 650-, 650+, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.