Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Włam się do mózgu: czy nauka może być przyjemna?

Tytuł:
Włam się do mózgu: czy nauka może być przyjemna?
Autorzy:
Polińska, Barbara
Temat:
Neuroedukacja
Mózg
Biblioteki szkolne
Ciekawość (postawa)
Uczenie się
Mnemotechnika
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies