Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Włam się do mózgu: czy nauka może być przyjemna?

Tytuł:
Włam się do mózgu: czy nauka może być przyjemna?
Autorzy:
Polińska, Barbara
Temat:
Neuroedukacja
Mózg
Biblioteki szkolne
Ciekawość (postawa)
Uczenie się
Mnemotechnika
Szukaj w:
Biblioteka w Szkole.- 2024, nr 5, s. 22-24.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00867caa#a2200229#i#4500
001 0833500420131
003 CIECH 002
005 20240603103408.2
008 240603s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Polińska, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Włam się do mózgu: %b czy nauka może być przyjemna?/ %c Barbara Polińska.
650 9 %a Neuroedukacja
650 9 %a Mózg
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Ciekawość (postawa)
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Mnemotechnika
655 9 %a Scenariusz zajęć
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole.- %w (CIECH 002)0831900169280 %g 2024, nr 5, s. 22-24.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500420131 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (03/06/2024) %d a_s (03/06/2024) %c a_s (03/06/2024 ; 000, 040, 245)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies