LDR |
|
|
02112cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833500419745 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20250617200140.0 |
008 |
|
|
240524s2022####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788380804296 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 37.018 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
100 |
1 |
|
%a Jarosz-Bilińska, Anna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Komiks społeczny 3 : %b jak się zachować w różnych miejscach? : nowe historyjki w formie ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne / %c Anna Jarosz-Bilińska ; ilustracje: Elżbieta Mojska. |
246 |
3 |
0 |
%a Jak się zachować w różnych miejscach? : nowe historyjki w formie ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 53, [3] strony, [12] kart tablic : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
650 |
|
9 |
%a Relacje międzyludzkie |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
655 |
|
7 |
%a Komiks %2 |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Media i komunikacja społeczna |
700 |
1 |
# |
%a Mojska, Elżbieta %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500419745 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-429-6 |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 37.018 %y Podstawowe formy wychowania i kształcenia |
981 |
1 |
|
%a 37.018:159.922.7 |
999 |
|
|
%b BT (24/05/2024) %d BT (24/05/2024) %c BT (24/05/2024 ; 008, 020, 040, 100, 336-, 337-, 338-, 655+, 920) %c BT (24/05/2024 ; 080, 650+, 980-, 980+, 981) %r 2022 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |