Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak je, tak mówi - o znaczeniu czynnośći pokarmowyh dla rozwoju mowy

Tytuł:
Jak je, tak mówi - o znaczeniu czynnośći pokarmowyh dla rozwoju mowy
Autorzy:
Matyasik, Katarzyna
Temat:
Język dziecka
Kompetencje komunikacyjne
Jedzenie (czynność)
Dysfunkcje narządu żucia
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies