Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak je, tak mówi - o znaczeniu czynnośći pokarmowyh dla rozwoju mowy

Tytuł:
Jak je, tak mówi - o znaczeniu czynnośći pokarmowyh dla rozwoju mowy
Autorzy:
Matyasik, Katarzyna
Temat:
Język dziecka
Kompetencje komunikacyjne
Jedzenie (czynność)
Dysfunkcje narządu żucia
Szukaj w:
Wychowanie w Przedszkolu.- 2024, nr 2, s. 36-41.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00828caa#a2200193#i#4500
001 0833500418363
003 CIECH 002
005 20240507121237.9
008 240507s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Matyasik, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Jak je, tak mówi - o znaczeniu czynnośći pokarmowyh dla rozwoju mowy / %c Katarzyna Matyasik.
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 9 %a Jedzenie (czynność)
650 %a Dysfunkcje narządu żucia
773 0 # %i // %t Wychowanie w Przedszkolu.- %w (CIECH 002)0831900171069 %g 2024, nr 2, s. 36-41.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500418363 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (07/05/2024) %d a_s (07/05/2024) %c a_s (07/05/2024 ; 000, 040, 650+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.