LDR |
|
|
02128cam#a2200469#i#4500 |
001 |
|
|
0833500417213 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20240408134116.2 |
008 |
|
|
221115s2022####pl#a###c#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2022/37631 |
020 |
|
|
%a 9788383090184 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2022 |
080 |
# |
|
%a 376 |
100 |
1 |
|
%a Kurjata, Hanna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Wchodzę w dorosłość : %b podręcznik dla uczniów szkół specjalnych przysposabiających do pracy / %c Hanna Kurjata, Elżbieta Rabant. |
246 |
3 |
0 |
%a Podręcznik dla uczniów szkół specjalnych przysposabiających do pracy |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2022. |
300 |
|
|
%a 92 strony : %b fotografie, ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne przysposabiające do pracy |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
# |
|
%a Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych mających trudności z osiągnięciem podstawowych celów edukacyjnych. Może być wykorzystywany podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. |
650 |
|
9 |
%a Budżety rodzinne |
650 |
|
9 |
%a Odżywianie |
650 |
|
9 |
%a Praca |
650 |
|
9 |
%a Zdrowie fizyczne |
650 |
|
9 |
%a Życie codzienne |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Rabant, Elżbieta %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500417213 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-018-4 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 376 %y Wychowanie, kształcenie i nauczanie specjalnych kategorii osób. Szkolnictwo specjalne. Rewalidacja |
981 |
1 |
|
%a 376 |
999 |
|
|
%b ps (08/04/2024) %c ps (08/04/2024 ; 000, 035-, 040, 080+, 521, 920, 980+, 981+) %d ps (08/04/2024) %c ps (08/04/2024 ; 100+, 245, 700-) %r 2022 |