Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak budować mocne strony neuroróżnorodnych dzieci?

Tytuł:
Jak budować mocne strony neuroróżnorodnych dzieci?
Autorzy:
Polak-Janik, Ewelina
Temat:
Neuroróżnorodność
Dysleksja i dysgrafia
Zespół AD/HD
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
Szukaj w:
Życie Szkoły.- 2024, nr 2, s. 10-14.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00761naa#a2200193#i#4500
001 0833500416539
003 CIECH 002
005 20240322104114.8
008 240322s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Polak-Janik, Ewelina. %e Autor
245 1 0 %a Jak budować mocne strony neuroróżnorodnych dzieci?/ %c Ewelina Polak-Janik.
650 9 %a Neuroróżnorodność
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Zespół AD/HD
650 9 %a Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
773 0 # %i // %t Życie Szkoły.- %w (CIECH 002)0831900171176 %g 2024, nr 2, s. 10-14.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500416539 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (22/03/2024) %d a_s (22/03/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies