LDR |
|
|
02016cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833500415813 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20240313131614.0 |
008 |
|
|
240313s2023####pl#a###f#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/25888 |
020 |
|
|
%a 9788383092829 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7/.8 |
080 |
# |
|
%a 37.011.2 |
080 |
# |
|
%a 37.064.2 |
100 |
1 |
|
%a Wegner-Jezierska, Magdalena %d (1974- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Scenariusze zajęć z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży w szkole podstawowej / %c Magdalena Wegner-Jezierska. |
250 |
|
|
%a Wydanie IV. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 153, [3] strony : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja interpersonalna |
650 |
|
9 |
%a Relacje międzyludzkie |
650 |
|
9 |
%a Rozwój emocjonalny |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychospołeczny |
650 |
|
9 |
%a Godzina wychowawcza |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500415813 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-282-9 |
980 |
|
|
%a 159.922.7/.8 %y Psychologia dzieci i młodzieży |
980 |
|
|
%a 37.011.2 %y Kompetencje. Umiejętności |
980 |
|
|
%a 37.064.2 %y Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole |
981 |
1 |
|
%a 159.922.7/.8:37.011.2:37.064.2 |
999 |
|
|
%b BT (13/03/2024) %d BT (13/03/2024) %c BT (13/03/2024 ; 008, 020, 040, 080+, 100, 245, 250, 260, 336-, 337-, 338-, 650+, 700-, 920, 980+, 981+) %r 2023 |