Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rezyliencja matematyczna : o roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki

Tytuł:
Rezyliencja matematyczna : o roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki
Autorzy:
Oszwa, Urszula
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Motywacja uczenia się
Nauczyciele matematyki
Niepowodzenia szkolne
Rezyliencja
Uczniowie szkół podstawowych
Uczniowie szkół średnich
Polska
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
9788322797532
Opis fizyczny:
253 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02619cam#a2200685#i#4500
001 0833500414510
003 CIECH 002
005 20250617200649.6
008 231211s2023####pl#ad##f#####|000#0#pol#c
015 %a UWD 2023/38852
020 %a 9788322797532 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000003067744
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913626937205606
035 %a 991053093716205066
040 %a LUBL U %c LUBL U %d LUBL U %d KR U %d WA N %d TOR U %d LUBL KUL %d WA N %d WA M %e PNN %d CIECH 002
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2023
046 %k 2023
080 # %a 372.851
080 # %a 159.922.7/.8
080 # %a 159.953
100 1 %a Oszwa, Urszula %e Autor
245 1 0 %a Rezyliencja matematyczna : %b o roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki / %c Urszula Oszwa.
246 3 0 %a O roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2023.
300 %a 253 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 233-253.
521 8 %a Dla studentów, nauczycieli, nauczycieli-specjalistów, badaczy.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Nauczyciele matematyki
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Rezyliencja
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Uczniowie szkół średnich
651 7 %a Polska %2
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500414510 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-227-9753-2 (oprawa miękka)
980 %a 372.851 %y Nauczanie matematyki
980 %a 159.922.7/.8 %y Psychologia dzieci i młodzieży
980 %a 159.953 %y Pamięć. Uczenie się. Mnemotechnika. Zapominanie
981 1 %a 372.851:159.922.7/.8:159.953
999 %b bl (21/02/2024) %c bl (21/02/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (21/02/2024) %r 2023 %c prolib (17/06/2025 ; 651)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 62910
Sygnatura:
M 372.851 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.