LDR |
|
|
02619cam#a2200685#i#4500 |
001 |
|
|
0833500414510 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250617200649.6 |
008 |
|
|
231211s2023####pl#ad##f#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/38852 |
020 |
|
|
%a 9788322797532 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003067744 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913626937205606 |
035 |
|
|
%a 991053093716205066 |
040 |
|
|
%a LUBL U %c LUBL U %d LUBL U %d KR U %d WA N %d TOR U %d LUBL KUL %d WA N %d WA M %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2023 |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 372.851 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7/.8 |
080 |
# |
|
%a 159.953 |
100 |
1 |
|
%a Oszwa, Urszula %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Rezyliencja matematyczna : %b o roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki / %c Urszula Oszwa. |
246 |
3 |
0 |
%a O roli prężności psychicznej w skutecznym uczeniu się matematyki |
260 |
# |
|
%a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 253 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 233-253. |
521 |
8 |
|
%a Dla studentów, nauczycieli, nauczycieli-specjalistów, badaczy. |
546 |
|
|
%a Streszczenie w języku angielskim. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Motywacja uczenia się |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele matematyki |
650 |
|
9 |
%a Niepowodzenia szkolne |
650 |
|
9 |
%a Rezyliencja |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie szkół podstawowych |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie szkół średnich |
651 |
|
7 |
%a Polska %2 |
655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
658 |
|
|
%a Psychologia |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500414510 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-227-9753-2 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 372.851 %y Nauczanie matematyki |
980 |
|
|
%a 159.922.7/.8 %y Psychologia dzieci i młodzieży |
980 |
|
|
%a 159.953 %y Pamięć. Uczenie się. Mnemotechnika. Zapominanie |
981 |
1 |
|
%a 372.851:159.922.7/.8:159.953 |
999 |
|
|
%b bl (21/02/2024) %c bl (21/02/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (21/02/2024) %r 2023 %c prolib (17/06/2025 ; 651) |