LDR |
|
|
02072cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833500414143 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20240219124723.1 |
008 |
|
|
190520s2019####pl#####f#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/16584 |
020 |
|
|
%a 9788380956353 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000348566 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910728678305606 |
035 |
|
|
%a 991052532329705066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
245 |
0 |
0 |
%a Mutyzm wybiórczy : %b trzy spojrzenia / %c Monika Cabała, Agnieszka Leśniak-Stępień, Renata Szot, Katarzyna Szyszka. |
250 |
|
|
%a Wydanie 4. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2019. |
300 |
|
|
%a 46, [1] strona ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Pedagodzy specjalni |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 45-46. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z mutyzmem wybiórczym |
650 |
|
9 |
%a Mutyzm wybiórczy |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
655 |
|
9 |
%a Case study (studium przypadku) |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Cabała, Monika %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Leśniak-Stępień, Agnieszka %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Szot, Renata %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Szyszka, Katarzyna %c (pedagog) %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków) %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500414143 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8095-635-3 |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
981 |
1 |
|
%a 376-056.264:159.922.7 |
999 |
|
|
%b bl (19/02/2024) %c bl (19/02/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (19/02/2024) %r 2019 |