Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć i być uczonym? - wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPISS

Tytuł:
Jak uczyć i być uczonym? - wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPISS
Autorzy:
Jawor-Joniewicz Anna
Temat:
Nauczanie na odległość
Szukaj w:
Polityka Społeczna. - 2023, nr 10, s. 8-15.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00687naa#a2200157#i#4500
001 0833500413353
003 CIECH 002
005 20240212114603.6
008 240212s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Jawor-Joniewicz Anna. %e Autor
245 1 0 %a Jak uczyć i być uczonym? - wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPISS / %c Anna Jawor-Joniewicz.
650 9 %a Nauczanie na odległość
773 0 # %i // %t Polityka Społeczna. - %w (CIECH 002)0831900170255 %x 0137-4729 %g 2023, nr 10, s. 8-15.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413353 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (12/02/2024) %d a_s (12/02/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.