Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wykorzystuje się grywalizację. Cz. 3

Tytuł:
Jak wykorzystuje się grywalizację. Cz. 3
Autorzy:
Tańska, Angelika
Temat:
Grywalizacja
Gry i zabawy umysłowe
Szukaj w:
Poradnik Bibliotekarza.- 2024, nr 1, s. 17-21.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00662naa#a2200169#i#4500
001 0833500413254
003 CIECH 002
005 20240209102548.9
008 240209s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Tańska, Angelika. %e Autor
245 1 0 %a Jak wykorzystuje się grywalizację. %n Cz. 3 / %c Angelika Tańska.
650 9 %a Grywalizacja
650 9 %a Gry i zabawy umysłowe
773 0 # %i // %t Poradnik Bibliotekarza.- %w (CIECH 002)0831900170284 %g 2024, nr 1, s. 17-21.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413254 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (09/02/2024) %d a_s (09/02/2024)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies