- Tytuł:
- Jak wykorzystuje się grywalizację. Cz. 3
- Autorzy:
- Tańska, Angelika
- Temat:
- Grywalizacja
Gry i zabawy umysłowe - Szukaj w:
- Poradnik Bibliotekarza.- 2024, nr 1, s. 17-21.
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00662naa#a2200169#i#4500 | ||
001 | 0833500413254 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20240209102548.9 | ||
008 | 240209s########pl#||||g#####|||###|pol#d | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN | ||
100 | 1 | %a Tańska, Angelika. %e Autor | |
245 | 1 | 0 | %a Jak wykorzystuje się grywalizację. %n Cz. 3 / %c Angelika Tańska. |
650 | 9 | %a Grywalizacja | |
650 | 9 | %a Gry i zabawy umysłowe | |
773 | 0 | # | %i // %t Poradnik Bibliotekarza.- %w (CIECH 002)0831900170284 %g 2024, nr 1, s. 17-21. |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500413254 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (09/02/2024) %d a_s (09/02/2024) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!