LDR |
|
|
01998cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833500412838 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20240205131957.8 |
008 |
|
|
230803s2023####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2023/26659 |
020 |
|
|
%a 9788383092157 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 372.3 |
080 |
# |
|
%a 159.946 |
100 |
1 |
|
%a Kuziel-Kalina, Anna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jadę, rysuję, opowiadam : %b proste zabawy do terapii małych rączek / %c Anna Kuziel-Kalina ; ilustracje: Maria Pelc, Dawid Żabiński. |
246 |
3 |
0 |
%a Proste zabawy do terapii małych rączek |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Grupa Wydawnicza Harmonia - Wydawnictwo Harmonia, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 1 teka ([20] stron, [6] kart tablic złożonych luzem) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 0-5 lat |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Grafomotoryka |
650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna |
650 |
|
9 |
%a Rysowanie |
650 |
|
9 |
%a Terapia manualna |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Pelc, Maria %c (ilustrator). %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Żabiński, Dawid. %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500412838 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-215-7 |
980 |
|
|
%a 372.3 %y Zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym. Nauczanie przedszkolne. Wychowanie przedszkolne |
980 |
|
|
%a 159.946 %y Funkcje motoryczne |
981 |
1 |
|
%a 372.3:159.946 |
999 |
|
|
%b BT (05/02/2024) %c BT (05/02/2024 ; 000, 020, 035-, 040, 080+, 100, 245, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 650+, 655+, 700, 920, 980+, 981+) %d BT (05/02/2024) %r 2023 |