LDR |
|
|
01971cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833500412595 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20240201113733.2 |
008 |
|
|
240201s2021####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/17467 |
020 |
|
|
%a 9788365587367 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 37.016:51 |
100 |
1 |
|
%a Świercz, Joanna %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Matma inaczej : %b kodowanie czyli Pomysły na przełamanie lekcyjnej rutyny / %c Joanna Świercz. |
246 |
3 |
0 |
%a Pomysły na przełamanie lekcyjnej rutyny |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Opole : %b Wydawnictwo Nowik Sp. j., %c 2021. |
300 |
|
|
%a 112 stron : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia w postaci kodów QR na stronie 112. |
520 |
8 |
|
%a Zawiera przykłady matematycznych zabaw, gier i kart pracy. |
521 |
8 |
|
%a Dla przedszkolaków, uczniów klas I-III oraz IV-VIII szkoły podstawowej. |
650 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Nowik %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500412595 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65587-36-7 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.016:51 %y Nauczanie matematyki |
981 |
1 |
|
%a 37.016:51 |
999 |
|
|
%b ps (01/02/2024) %d ps (01/02/2024) %c ps (01/02/2024 ; 008, 040, 260, 380-, 380+, 385, 385+, 504, 520+, 521+, 655+, 920) %r 2021 |