LDR |
|
|
02024cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833500411884 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20240123102323.2 |
008 |
|
|
240104s2023####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788365587701 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000003082063 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913658531505606 |
035 |
|
|
%a 991053094800405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2023 |
080 |
# |
|
%a 37.016:51 |
100 |
1 |
|
%a Stryczniewicz, Barbara %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Praca z uczniem mającym trudności z matematyką : %b poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń i gry : szkoła podstawowa : klasy IV-VI / %c Barbara Stryczniewicz ; [opracowanie merytoryczne: Joanna Świercz]. |
250 |
|
|
%a Wydanie pierwsze. |
260 |
# |
|
%a Opole : %b Wydawnictwo Nowik Sp. j., %c 2023. |
300 |
|
|
%a 143 strony : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronie 143. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
655 |
|
9 |
%a Poradnik metodyczny |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Świercz, Joanna %c (nauczycielka) %e Opracowanie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Nowik %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500411884 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65587-70-1 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.016:51 %y Nauczanie matematyki |
981 |
1 |
|
%a 37.016:51 |
999 |
|
|
%b mo (23/01/2024) %c mo (23/01/2024 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (23/01/2024) %r 2023 |