Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji?

Tytuł:
Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji?
Autorzy:
Halicka, Agnieszka
Temat:
Sztuczna inteligencja
ChatGPT
Storytelling
Edukacja
Szukaj w:
Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 1, s. 30-37.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00835caa#a2200193#i#4500
001 0833500411410
003 CIECH 002
005 20240307105922.9
008 240115s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Halicka, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Czy sztuczna inteligencja rewolucjonizuje storytelling w edukacji? / %c Agnieszka Halicka.
650 9 %a Sztuczna inteligencja
650 9 %a ChatGPT
650 9 %a Storytelling
650 9 %a Edukacja
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (CIECH 002)0831900169280 %g 2024, nr 1, s. 30-37.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833500411410 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (15/01/2024) %d mb (07/03/2024) %c mb (15/01/2024 ; 040, 245, 650-, 650+, 773) %c mb (15/01/2024 ; 650+) %c mb (07/03/2024 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies