Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu

Tytuł:
Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu
Autorzy:
Giza-Poleszczuk, Anna (1955- )
Temat:
Konsumpcja (ekonomia)
Marketing
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN:
9788323525332
9788323525417
9788323525493
9788323525578
Opis fizyczny:
331 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02141cam#a2200517#i#4500
001 0833400410129
003 BPPUL
005 20231228112135.7
008 170321s2017####pl#ad##f#####|001#0#pol##
015 %a UWD 2017/12301
020 %a 9788323525332 %q (oprawa miękka ; %q druk)
020 %a 9788323525417 %q (pdf online)
020 %a 9788323525493 %q (e-pub)
020 %a 9788323525578 %q (mobi)
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL
046 %k 2017
080 # %a 339.138
080 # %a 316.334.2
100 1 %a Giza-Poleszczuk, Anna %d (1955- ) %e Autor
245 1 0 %a Uczeń czarnoksiężnika czyli Społeczna historia marketingu / %c Anna Giza.
250 %a Wydanie 1.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, %c 2017.
300 %a 331 stron : %b ilustracje, wykresy, tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 309-322. Indeks.
536 %a Publikacja dofinansowana przez Rektora Uniwersytetu Warszawskiego
650 9 %a Konsumpcja (ekonomia)
650 9 %a Marketing
655 9 %a Monografia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400410129 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-235-2533-2 %q (oprawa miękka ; %q druk)
920 %a ISBN 978-83-235-2541-7 %q (pdf online)
920 %a ISBN 978-83-235-2549-3 %q (e-pub)
920 %a ISBN 978-83-235-2557-8 %q (mobi)
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
980 %a 316.334.2 %y Socjologia podsystemów i instytucji ekonomicznych. Struktura ekonomiczna. Socjologia gospodarcza. Socjologia rynku
981 1 %a 339.138:316.334.2
999 %b ps (28/12/2023) %c ps (28/12/2023 ; 000, 020, 035-, 040, 080+, 246-, 250+, 300, 504, 650, 650+, 658+, 920, 980+, 981+) %d ps (28/12/2023) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 45205
Sygnatura:
WPUL 316 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.