LDR |
|
|
02023cam#a2200445#i#4500 |
001 |
|
|
0833400410111 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20231227122857.0 |
008 |
|
|
220525s2021####pl#a#########|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788380619845 |
035 |
|
|
%a vtls000382213-48omnis_network |
035 |
|
|
%a xx005297285 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000070060139 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912935712105606 |
035 |
|
|
%a 991053094299805066 |
040 |
|
|
%a WR O %c WR O %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 316.344-056.263 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Kołodziejczyk, Renata %c (pedagogika specjalna). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak dzieci z uszkodzeniami słuchu radzą sobie z trudnościami językowymi? / %c Renata Kołodziejczyk ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Katedra Pedagogiki Specjalnej. |
260 |
# |
|
%a Lublin : %b Wydawnictwo KUL, %c 2021. |
300 |
|
|
%a 380 stron : %b ilustracje kolorowe ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
490 |
1 |
|
%a Nie Głos, ale Słowo... ; %v 8 |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 341-366. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko głuche |
650 |
|
9 |
%a Logopedia |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
650 |
|
9 |
%a Surdopedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo KUL %e Wydawca %4 pbl |
710 |
2 |
# |
%a Katedra Pedagogiki Specjalnej (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II) %e Instytucja sprawcza |
830 |
|
0 |
%a Nie Głos, ale Słowo... %v 8 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400410111 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8061-984-5 |
980 |
|
|
%a 316.344-056.263 %y Socjologia głuchych, niemych, głuchoniemych |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 316.344-056.263:376-056.264 |
999 |
|
|
%b mo (27/12/2023) %c mo (27/12/2023 ; 000, 040, 080+, 650+, 920, 980+, 981+) %d mo (27/12/2023) %r 2021 |