LDR |
|
|
02023cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833400407719 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20231121114721.7 |
008 |
|
|
160222s2015####pl#a#########|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2016/7901 |
020 |
|
|
%a 9788380127296 |
020 |
|
|
%a 9788380127302 |
035 |
|
|
%a 991045751589705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b51354421-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b51354421 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)939907388 |
035 |
|
|
%a xx003617344 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005135442 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910482141505606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng %b fre %b ger |
080 |
# |
|
%a 376-058.53 |
100 |
1 |
|
%a Wysocka, Ewa %c (pedagog) |
245 |
1 |
0 |
%a Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : %b model teoretyczny i metodologiczny / %c Ewa Wysocka. |
260 |
# |
|
%a Katowice : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 229, [1] s. : %b il. ; %c 22 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
388 |
# |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x 0208-6336 ; %v nr 3370 |
504 |
|
|
%a Bibliogr. s. 183-204. Indeksy. |
546 |
|
|
%a Streszcz. ang., fr., niem. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Diagnoza pedagogiczna |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika resocjalizacyjna %x metody |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x 0208-6336 ; %v nr 3370 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400407719 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8012-729-6 (wersja druk.) : %c zł 30 (+VAT) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8012-730-2 (wersja elektroniczna) |
980 |
|
|
%a 376-058.53 %y Nauczanie osób z trudnością adaptacji (niedostosowanych społecznie). Resocjalizacja |
981 |
1 |
|
%a 376-058.53 |
999 |
|
|
%b mo (21/11/2023) %c mo (21/11/2023 ; 000, 040, 080+, 388+, 920, 980+, 981+) %d mo (21/11/2023) %r 2015 |