Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zwrotna informacja zwrotna: co o feedbacku nauczyciela myślą uczniowie i co z tego wynika?

Tytuł:
Zwrotna informacja zwrotna: co o feedbacku nauczyciela myślą uczniowie i co z tego wynika?
Autorzy:
Kiński, Czesław
Ksepka, Katarzyna
Temat:
Szkolnictwo wyższe
Języki obce
Nauczanie języków obcych
Studenci
Informacja zwrotna
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2023, nr 3, s. 63-69.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01155caa#a2200229#i#4500
001 0833400407126
003 CIECH 002
005 20231109113608.5
008 231109s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Kiński, Czesław. %e Autor
245 1 0 %a Zwrotna informacja zwrotna: co o feedbacku nauczyciela myślą uczniowie i co z tego wynika? / %c Czesław Kiński, Katarzyna Ksepka.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2023/09/19/ipptbq/jows3-2023-online.pdf
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Języki obce
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Studenci
650 9 %a Informacja zwrotna
700 1 # %a Ksepka, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2023, nr 3, s. 63-69.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400407126 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (09/11/2023) %d mb (09/11/2023) %c mb (09/11/2023 ; 040, 100-, 100+, 245, 650-, 650+, 700-, 700+) %c mb (09/11/2023 ; 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies