LDR |
|
|
01979cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833400405510 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20231016120331.7 |
008 |
|
|
160516s2016####pl#a#####f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2016/16699 |
020 |
|
|
%a 9788301185589 |
035 |
|
|
%a 991047890719705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b52060032-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b52060032 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)951403036 |
035 |
|
|
%a xx003707866 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005206003 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910365613405606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
080 |
# |
|
%a 004.045 |
080 |
# |
|
%a 793.7:004.4 |
100 |
1 |
|
%a Richardson, Craig %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Nauka programowania z Minecraftem : %b buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona! / %c Craig Richardson ; [przekł. Maciej Baranowski i Małgorzata Dąbkowska-Kowalik]. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2016. |
300 |
|
|
%a XXV, [1], 314 s. : %b il. kolor. ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
500 |
|
|
%a Na książce także ISBN oryg. |
504 |
|
|
%a Indeks. |
521 |
8 |
|
%a Dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. |
650 |
|
9 |
%a Minecraft |
650 |
|
9 |
%a Programowanie obiektowe |
650 |
|
9 |
%a Python (język programowania) |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
700 |
1 |
# |
%a Baranowski, Maciej %c (tłumacz) %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400405510 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-18558-9 |
980 |
|
|
%a 004.045 %y Przetwarzanie zorientowane obiektowo |
980 |
|
|
%a 793.7:004.4 %y Gry komputerowe |
981 |
1 |
|
%a 004.045:793.7:004.4 |
999 |
|
|
%b bl (16/10/2023) %c bl (16/10/2023 ; 000, 040, 080+, 100, 246-, 920, 980+, 981+) %d bl (16/10/2023) %r 2016 |